Polityka Zwrotów

Polityka zwrotów i reklamacji LoveTea.pl

Poniżej znajdziesz zasady zwrotów, odstąpienia od umowy i reklamacji w naszym sklepie.

Spis treści:

  1. §1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)
  2. §2. Warunki przyjęcia zwrotu
  3. §3. Koszty zwrotu
  4. §4. Reklamacje towarów
  5. §5. Odpowiedzialność
  6. §6. Adres zwrotu i kontakt
  7. §7. Postanowienia końcowe

§1. Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres e-mail: iovetea@o2.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie lovetea.pl.

Dla ułatwienia procedury zwrotu zalecamy dołączenie numeru zamówienia lub dowodu zakupu.

§2. Warunki przyjęcia zwrotu

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty:

  • nieużywane,
  • w stanie nienaruszonym,
  • w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

Produkty noszące ślady użytkowania, uszkodzone z winy Klienta lub pozbawione oryginalnego opakowania mogą nie zostać przyjęte do zwrotu.

Zwrotowi nie podlegają towary:

  • wykonane na indywidualne zamówienie,
  • dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta,
  • których charakter uniemożliwia zwrot ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§3. Koszty zwrotu

  • Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Klient.
  • LoveTea.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwracana jest jedynie wartość zakupionych produktów, bez kosztów dostawy (jeśli wystąpiły).
  • W szczególnych przypadkach produkt może wymagać odesłania do magazynu zagranicznego. Klient zostanie poinformowany indywidualnie o adresie zwrotu.

§4. Reklamacje towarów

W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ramach rękojmi, zgodnie z Kodeksem cywilnym.

Reklamację można zgłosić mailowo na adres: iovetea@o2.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie lovetea.pl.

W zgłoszeniu prosimy o podanie:

  • imienia i nazwiska,
  • adresu e-mail,
  • numeru zamówienia,
  • opisu wady,
  • żądania Klienta (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny).

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych od ich otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji, pokrywamy koszty odesłania wadliwego produktu oraz dostarczenia nowego egzemplarza lub dokonujemy zwrotu środków.

§5. Odpowiedzialność

LoveTea.pl nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku:

  • nieprawidłowego użytkowania produktu,
  • uszkodzeń mechanicznych po dostarczeniu towaru,
  • naturalnego zużycia wynikającego z normalnego użytkowania.

§6. Adres zwrotu i kontakt

Adres do zwrotu zostanie przekazany indywidualnie drogą elektroniczną po zgłoszeniu chęci zwrotu lub reklamacji.

Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji: iovetea@o2.pl

§7. Postanowienia końcowe

  • Polityka Zwrotów i Reklamacji stanowi integralną część Regulaminu sklepu LoveTea.pl.
  • W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny.

Kontakt: iovetea@o2.pl | Ostatnia aktualizacja: 14.10.2025